Bc. Vojtěch Tvrdý
Master's thesis
Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.
Customer Satisfaction at the Karel IV. Hotel
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v hotelu Karel IV. v Turnově. Teoretická část této práce je věnována teoretickým východiskům služeb v kontextu cestovního ruchu, konceptu spokojenosti zákazníků a zákaznické loajalitě. V praktické části jsou nejprve uvedeny základní informace o hotelu Karel IV. a představen jeho marketingový mix. Další část práce představuje vyhodnocení …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction at the Karel IV. hotel. The theoretical part of this thesis is devoted to the theoretical basis of tourism, its services, the koncept of customer satisfaction and customer loyalty. The practical part of this thesis is focused on the basic information about the hotel Karel IV. and on its marketing mix. The next part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tvrdý, Vojtěch. Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights