Anna Dvořáková
Bachelor's thesis
Marketingová analýza produktu
Product Marketing Analysis
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost.Abstract:
The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Anna. Marketingová analýza produktu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita cigaretového tabáku v ČR - marketingové šetření se zaměřením na konečného spotřebitele
Eva Švejdová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Marketingové šetření finančních příspěvků neziskovým organizacím
Lenka Kovačová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá