Matematická analýza na středních školách v 1. polovině 20. století – Kateřina Voglová
Kateřina Voglová
Bakalářská práce
Matematická analýza na středních školách v 1. polovině 20. století
Mathematical Analysis at High Schools in the 1st Half of the 20th Century
Anotace:
Úkolem práce je analyzovat koncepci výuky infinitesimálního počtu ve středoškolském vzdělávání po tzv. Marchetově reformě. Pozornost bude věnována příslušným učebnicím matematiky, jejich autorům a jejich didaktické koncepci. Ta bude porovnána se současným přístupem k zavádění pojmů v matematické analýze, formulacia dokazování tvrzení. Práce bude obsahovat odpovídající faktografické přílohy.Abstract:
The goal of this bachelor thesis is analyze concept of teaching infinitesimal calculus at hight school after the Marchet reform. The thesis is focus on the textbooks, their authors and the didactic conception, which is confronting with the teaching calculus these days. The thesis include the factual attachment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Borůvková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Matematika se zaměřením na vzdělávání, Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Infinitezimální počet a jeho použití v elektrotechnice
Iveta PETRÁŠOVÁ -
Historie kvadratury paraboly
Dagmar Poláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva