Výtvarný projekt "Pověsti o Hazmburku" – Marie KRÁLOVÁ
Marie KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarný projekt "Pověsti o Hazmburku"
Art project "Legends about Hazmburk"
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Jedná se o část teoretickou a praktickou. V části teoretické je nastíněn projekt a jeho zaměření. Jsou zde uvedeny historické podklady, sociální a pedagogické souvislosti s tímto projektem. Dále v této části popisuji charakteristiku a cíle projektu. Součástí je také pojednání o mém vztahu k tomuto tématu. V praktické části jsou již uvedeny jednotlivé aktivity …víceAbstract:
Bachelor work consists of two parts. This is a theoretical and practical part. The theoretical part outlines the project and its focus. There are the historical material, social and educational context of this project. Furthermore, in this part describes the characteristics and objectives of the project. Also included is a discussion of my relationship to this topic. In the practical part they are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Minaříková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Marie. Výtvarný projekt "Pověsti o Hazmburku". Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ
Aneta HALAMÍKOVÁ -
Něžnost jako téma pro výtvarné aktivity
Vendula PETRŽELOVÁ -
České svátky v projektovém vyučování v mateřské škole s důrazem na pohybové aktivity
Andrea OSANGOVÁ -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Hipoterapie jako podpůrná metoda u dítěte s Downovým syndromem
Gabriella Černochová -
Bilingvální metoda u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Petra Zárubová -
Dramatická výchova jako metoda práce v mateřské škole u dětí s opožděným vývojem řeči
Václava Vališíková -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová