Výuková komunikace v modulově uspořádané třídě – Mgr. Jana Havlíková, DiS.
Mgr. Jana Havlíková, DiS.
Bachelor's thesis
Výuková komunikace v modulově uspořádané třídě
Educational communication in classroom using modular seating
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem výukové komunikace mezi učitelkami a žáky v modulově uspořádané třídě na prvním stupni základní školy s daltonskými prvky výuky. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a empirické. Doménou teoretické části je vymezení základních atributů komunikace v prostředí školní třídy, přičemž je prioritní pozornost věnována komunikačním formám a struktuře výukové komunikace …viacAbstract:
Bachelor's thesis is concerned with the topic of educational communication between teachers and pupils in a classroom using modular seating in elementary school with elements of dalton education. The thesis is framed into two parts, theoretical and empirical. The domain of the theoretical part is the definition of basic attributes of communication in classroom environment while the biggest focus is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mblu3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Halfar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace mezi učitelem a žáky v modulově uspořádané třídě
Klára Bergmanová -
Komunikace mezi učitelem a žáky v modulově uspořádané třídě
Klára Bergmanová -
Základní principy výukové komunikace v domácím vzdělávání
Sabina Čurdová -
Komunikace ve vědeckém představení
Kristýna Moravcová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Analýza výukové komunikace ve vysokoškolských kurzech
Ondřej Smrčka