Using CSR to increase the value of the company – Jana Nováková
Jana Nováková
Diplomová práce
Using CSR to increase the value of the company
Using CSR to increase the value of the company
Anotace:
The goal of the thesis is to find if and how active corporate social responsibility can increase the value of company together with identification of the most impactful activities in this regard. For this purpose, the thesis is structured into three parts. The first part provides overview of theoretical approaches to the company value with specific focus on Corporate Social Responsibility, sustainability …víceAbstract:
The goal of the thesis is to find if and how active corporate social responsibility can increase the value of company together with identification of the most impactful activities in this regard. For this purpose, the thesis is structured into three parts. The first part provides overview of theoretical approaches to the company value with specific focus on Corporate Social Responsibility, sustainability …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Kateřina Půbalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of ESG on company value
Iryna Manzhos -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Žaneta Puttnerová -
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Ekaterina Ponomareva -
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Vladimir Kashtanov -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová