Organizace reklamní činnosti v malých a středních firmách – Ing. Sabina Nolčová
Ing. Sabina Nolčová
Diplomová práce
Organizace reklamní činnosti v malých a středních firmách
Advertising activity organization in small and medium-sized firms
Anotace:
Komplexní pohled na obor reklamy jako celku, její typy (druhy,formy), limity pro uplatnění. Vodítko pro drobné podnikatele, při jejich rozhodování o reklamě, aby byla co nejefektivnější. Rozbor reklamních možností současnosti - důraz na internet a nové reklamní možnosti současnosti.Abstract:
Komplexní pohled na obor reklamy jako celku, její typy (druhy,formy), limity pro uplatnění. Vodítko pro drobné podnikatele, při jejich rozhodování o reklamě, aby byla co nejefektivnější. Rozbor reklamních možností současnosti - důraz na internet a nové reklamní možnosti současnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mi7tl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Ing. arch. Bohuslav J. L. Holčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci
Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ -
Metriky účinnosti reklamy v marketingové komunikaci
Sandra Dangová -
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
Lenka Bujáčková -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na zákazníka
Sára Hacaperková -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Hodnocení účinnosti reklamy
Filip Kluger -
Vliv politické korektnosti na obsahy a formy reklamy
Kristína Repaská