Ing. Sabina Nolčová

Diplomová práce

Organizace reklamní činnosti v malých a středních firmách

Advertising activity organization in small and medium-sized firms
Anotace:
Komplexní pohled na obor reklamy jako celku, její typy (druhy,formy), limity pro uplatnění. Vodítko pro drobné podnikatele, při jejich rozhodování o reklamě, aby byla co nejefektivnější. Rozbor reklamních možností současnosti - důraz na internet a nové reklamní možnosti současnosti.
Abstract:
Komplexní pohled na obor reklamy jako celku, její typy (druhy,formy), limity pro uplatnění. Vodítko pro drobné podnikatele, při jejich rozhodování o reklamě, aby byla co nejefektivnější. Rozbor reklamních možností současnosti - důraz na internet a nové reklamní možnosti současnosti.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. arch. Bohuslav J. L. Holčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management