Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce – Martina Čadová
Martina Čadová
Bakalářská práce
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education
Anotace:
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele …víceAbstract:
The thesis "Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for the Position of a Teacher and Guide in Education" focuses on the system of primary education in the Czech Republic. This thesis is specifically concerned with public (state) primary schools, alternative schools (specifically SCIO and Montessori) and curricular documents. The idea of a teacher's professional standard (the framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čadová, Martina. Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení profesních kvalit studentů učitelství v závěru studia v kontextu s požadavky pedagogické praxe
Klára DOBOŠOVÁ -
Světové metodiky žesťových nátrojů (historie, vývoj, autoři,školy, kurikulární dokumenty)
Radek Svoboda -
Vývoj názorů lektorů na profesní kompetence lektora ve vzdělávání dospělých
Jana VÁŇOVÁ -
Profesní kompetence fyzioterapeutů
Margita Kučerová -
Identifikace vzdělávacích potřeb a plánování dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu zvyšování kvality sociálních služeb
Kateřina FEJFAROVÁ