Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ – Jana ROHOVÁ
Jana ROHOVÁ
Diplomová práce
Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ
Approximate diagnostics reading literacy development in the 1st and 2nd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problému diagnostiky čtenářských dovedností v 1. a 2. ročníku ZŠ. V praktické části jsem vytvořila, ověřila v praxi a vyhodnotila dvě řady pracovních listů k diagnostice čtení, které jsou výsledkem mé práce.Abstract:
My diploma work treats of the readers' skills diagnostic problems in the first and the second school terms. The result of my work are the coherent, proved sets of work sheets that can be practicaly used for teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROHOVÁ, Jana. Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Opožděný vývoj řeči a jeho diagnostika u předškolních dětí
Dorota Dvořáková -
Diagnostika čtenářské pregramotnosti pomocí pracovních listů u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla ŠIMÁNKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková