Alexandra Gojdičová

Master's thesis

Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton

Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingu luxusních módních značek a konkrétní značce Louis Vuitton. Hlavním cílem práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout vylepšení komunikační strategie značky. První 4 kapitoly práce jsou teoreticky zaměřené a vysvětlují pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingové komunikace. Poslední 2 části jsou zaměřeny na výzkum, na jehož základě byly navrženy …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics of marketing of luxury fashion brands and specifically Louis Vuitton brand. The main objective of the work is to propose improvements to the brand communication strategy based on the research conducted. The first 4 chapters of the thesis are theoretically focused and explain the concepts of brand, luxury and marketing communication. The last two sections …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingu luxusných módnych značiek a konkrétne značke Louis Vuitton. Hlavným cieľom práce je na základe vykonaného výskumu navrhnúť vylepšenia komunikačnej stratégie značky. Prvé 4 kapitoly práce sú teoreticky zamerané a vysvetľujú pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingovej komunikácie. Posledné 2 časti sú zamerané na výskum, na základe ktorého boli navrhnuté …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71691