Bc. Simona Otáhalová

Diplomová práce

Aktuální trendy event marketingu v ČR

Current trends in event marketing in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat aktuální trendy event marketingu projevující se v České republice. Úvodní teoretická část představí některé teorie z oblasti event marketingových strategií a na základě rešerše mediálních zpráv bude mapovat globální event marketingové trendy. V následující praktické části budou tyto trendy ověřovány v českém prostředí. Nejdříve bude proveden kvalitativně zaměřený …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe current trends in event marketing in the Czech Republic. The introductory theoretical part will introduce some theories of event marketing strategies and will map global event marketing trends based on a media report search. In the following practical part, these trends will be verified in the Czech environment. Initially, a qualitative research among Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře