Žaneta LANDOVÁ

Bachelor's thesis

The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project

The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for the www.lookandbook.cz startup. The analytical part of this bachelor thesis is based on theoretical knowledge described in detail in the first part of the bachelor thesis. The theoretical knowledge is essential to design an effective and successful marketing strategy. The analytical part focuses on application of the theoretical …more
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANDOVÁ, Žaneta. The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe