The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project – Žaneta LANDOVÁ
Žaneta LANDOVÁ
Bachelor's thesis
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for the www.lookandbook.cz startup. The analytical part of this bachelor thesis is based on theoretical knowledge described in detail in the first part of the bachelor thesis. The theoretical knowledge is essential to design an effective and successful marketing strategy. The analytical part focuses on application of the theoretical …moreAbstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANDOVÁ, Žaneta. \textit{The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hastk7/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANDOVÁ, Žaneta. The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Implementace nástroje řízení kvality na příkladu konkrétní organizace veřejného sektoru
Věra Havlátová -
Návrh projektu implementace Balanced Scorecard do vybraného podniku
Barbora SVOBODOVÁ -
Implementace strategického plánu rozvoje podniku se zaměřením na optimální skladbu interních procesů
Martina FRÜHAUFOVÁ -
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Lukáš Vejnar -
Návrh marketingového plánu pro Dj Mallen music
Milan Piluša -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza