Žaneta LANDOVÁ

Bakalářská práce

The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project

The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for the www.lookandbook.cz startup. The analytical part of this bachelor thesis is based on theoretical knowledge described in detail in the first part of the bachelor thesis. The theoretical knowledge is essential to design an effective and successful marketing strategy. The analytical part focuses on application of the theoretical …více
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANDOVÁ, Žaneta. The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe