Radek Naňák

Bakalářská práce

Analyse der Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s.

Analysis of Client's Satisfaction with Lázně Luhačovice, a.s.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of client's satisfaction with company Lázně Luhačovice, a.s. The aim of theoretical part is to process a literature search aiming at the area of clientele satisfaction followed by subsequent formulation of theoretical basis for practical part. The aim of practical part is to analyse present level of clientele satisfaction with provided services including …více
Abstract:
Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse zur Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s. Die Bestimmung des theoretischen Teils der Bache-lorarbeit ist die Bearbeitung der literarischen Recherche für den Bereich zur Zufriedenheit der Klienten und die folgende Bildung der theoretischen Schwerpunkte für die Bearbeitung des praktischen Teils. Die Bestimmung des praktischen …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Naňák, Radek. Analyse der Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.