Bc. Jakub Kučera

Master's thesis

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o novém přístupu v marketingu. Pojednává o digitálním marketingu, jeho technikách, a marketingovém výzkumu. Popisuje techniky moderního, digitálního marketingového výzkumu.
Abstract:
This diploma thesis is focused on the new approach in marketing area and its digital research. This diploma thesis describes the digital marketing and digital market research and its techniques.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedúci: M.A. Ondřej Kotouč
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní