Theses 

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing – Bc. Jakub Kučera

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Jakub Kučera

Diplomová práce

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing

The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing

Anotace: Tato diplomová práce pojednává o novém přístupu v marketingu. Pojednává o digitálním marketingu, jeho technikách, a marketingovém výzkumu. Popisuje techniky moderního, digitálního marketingového výzkumu.

Abstract: This diploma thesis is focused on the new approach in marketing area and its digital research. This diploma thesis describes the digital marketing and digital market research and its techniques.

Keywords: Marketing, marketingový výzkum, market research, SEO, PPC, digital, Social media, dotazník, questionnaire, focus groups, online focus groups, webová analytika, Web analytics, Goole analytics.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 4. 2019 07:02, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz