Mgr. Rastislav Tisovčík

Bakalářská práce

Generation and Visualization of Terrain in Virtual Environment

Generation and Visualization of Terrain in Virtual Environment
Anotace:
Cieľom tejto práce je preskúmať niekoľko často používaných algoritmov, ktoré sú používané na generovanie dát terénu, ktorý pripomína prírodný povrch. Tieto algoritmy sú popísané spolu s vybranými technikami potrebnými pre ich zobrazovanie, obzvlášť s metódami potrebnými pre ukladanie dát terénu v pamäti. Implementačná časť práce predstavuje novú súčasť (ability) systému VRECKO, zvanú Terrain, ktorá …více
Abstract:
The aim of this thesis is to examine several frequently used algorithms which can be used to generate terrain data which resemble natural terrain surfaces. These algorithms are described along with certain concepts needed for their visualization, especially with methods of storage of terrain data in memory. The implementation part introduces the Terrain ability, a new part of the VRECKO framework which …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma