Generation and Visualization of Terrain in Virtual Environment – Mgr. Rastislav Tisovčík
Mgr. Rastislav Tisovčík
Bakalářská práce
Generation and Visualization of Terrain in Virtual Environment
Generation and Visualization of Terrain in Virtual Environment
Anotace:
Cieľom tejto práce je preskúmať niekoľko často používaných algoritmov, ktoré sú používané na generovanie dát terénu, ktorý pripomína prírodný povrch. Tieto algoritmy sú popísané spolu s vybranými technikami potrebnými pre ich zobrazovanie, obzvlášť s metódami potrebnými pre ukladanie dát terénu v pamäti. Implementačná časť práce predstavuje novú súčasť (ability) systému VRECKO, zvanú Terrain, ktorá …víceAbstract:
The aim of this thesis is to examine several frequently used algorithms which can be used to generate terrain data which resemble natural terrain surfaces. These algorithms are described along with certain concepts needed for their visualization, especially with methods of storage of terrain data in memory. The implementation part introduces the Terrain ability, a new part of the VRECKO framework which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hb7zk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Frakcionální Brownův pohyb a jeho aplikace
Doležalová Doležalová -
Generování terénu na GPU
Tomáš Javorský -
Využití Perlinova šumu pro generování interaktivních abstraktních děl
Jan Rylich