Bc. Pavlína Brunclíková

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationship
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje významu externí komunikace zejména v oblasti sponzoringu a řízení vtahu se zákazníkem v obou směrech tohoto odvětví, vztah B2B, sponzorovaný subjekt – firma a B2C – firma – spotřebitel. Zmíněny jsou též formy odlišení se od konkurence. V analytické části práce byl proveden výzkum zaměřený na přínosy stávající marketingové komunikace, povědomí o dvou analyzovaných firmách …more
Abstract:
The thesis deals with the importance of external communication, especially in the area of sponsorship and customer relationships management in both directions of the industry, B2B, sponsored subject - sponsor and B2C and business - the consumer. There are also mentioned forms of differentiation from competitors. The analytical part of this bachelor thesis was carried out research on the benefits of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní