Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích – Bc. Jakub Matějček
Bc. Jakub Matějček
Master's thesis
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Marketing analysis of Hotel Labe in Litoměřice
Abstract:
MATĚJČEK, Jakub. Marketingová analýza hotel Labe v Litoměřicích. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. Celkový počet stran: Cílem této diplomové práce je marketingová koncepce konktrétního podniku zabívající se marketingovou stategií tříhvězdičkového hotelu Labe v Litoměřicích. V teoretické části autor čerpal z odborné literatury, pomocí které autor zmapoval problematiku podnikání včetně …moreAbstract:
MATĚJČEK, Jakub. Marketing analysis of Hotel Labe in Litoměřice. . [Master’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague: 2016. Total number of pages: The goal of this thesis is a marketing concept concrete company dealing with the marketing directives, policies three-star Hotel Labe in Litoměřice. In the theoretical, author uses specialized literature to explain and map the issues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12121/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Reader: Ing. Petr Studnička, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková