Bc. Mariia Otstavnova

Bachelor's thesis

Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing

Impact of COVID-19 on hotel marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma dopadů pandemie COVID-19 na hotelový marketing. Práce je rozdělena do tří částí, přičemž první část se věnuje vysvětlení hotelového marketingu a jeho strategiím. Druhá část se zabývá výzkumem, který byl proveden mezi hotelovými provozy v České republice, aby se zjistilo, jaký byl dopad pandemie na jejich marketingové aktivity a jak se snaží přizpůsobit nové …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of the impact of the COVID-19 pandemic on hotel marketing. The thesis is divided into three parts, with the first part explaining hotel marketing and its strategies. The second part deals with research conducted among hotel operations in the Czech Republic to determine the impact of the pandemic on their marketing activities and how they are adapting to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management