Bc. Mariia Otstavnova

Bakalářská práce

Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing

Impact of COVID-19 on hotel marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma dopadů pandemie COVID-19 na hotelový marketing. Práce je rozdělena do tří částí, přičemž první část se věnuje vysvětlení hotelového marketingu a jeho strategiím. Druhá část se zabývá výzkumem, který byl proveden mezi hotelovými provozy v České republice, aby se zjistilo, jaký byl dopad pandemie na jejich marketingové aktivity a jak se snaží přizpůsobit nové …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of the impact of the COVID-19 pandemic on hotel marketing. The thesis is divided into three parts, with the first part explaining hotel marketing and its strategies. The second part deals with research conducted among hotel operations in the Czech Republic to determine the impact of the pandemic on their marketing activities and how they are adapting to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/o4uk9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví