Customer satisfaction and how to measure it – Ing. Davit Sioridze
Ing. Davit Sioridze
Master's thesis
Customer satisfaction and how to measure it
Customer satisfaction and how to measure it
Anotácia:
Práce se pokouší o pohled na spokojenost zákazníka z jiného úhlu. V moderním světě je spokojenost zákazníka hlavním a převládajícím cílem, její měření jsou však díky technologickému pokroku stále složitější a sofistikovanější. Vzhledem k těžkostem v moderní světové ekonomice je pro firmy stále obtížnější dostát nárokům zákazníků, což vede k propadu zákaznické spokojenosti. Na základě této skutečnosti …viacAbstract:
Thesis represents an attempt of looking at customer satisfaction from a different angle. As in a modern world customer satisfaction is a prevalent and ultimate goal, its measurements are getting more complex and sophisticated due to the technological advancement. Considering hardships in modern world economy, many companies are struggling to deliver up to customer standards and result in customer satisfaction …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva