Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s. – Jindřich Pospíšil
Jindřich Pospíšil
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Strategic analysis of the Internet Mall, a.s. company
Anotace:
Tato bakalářská práce směřuje do oblasti e-commerce, která v České republice již několik let v řadě výrazněji roste, konkrétně je zaměřena na společnost Internet Mall a.s., jednu z největších a nejznámějších českých internetových firem. Cílem práce je pomocí metod strategické analýzy zhodnotit současný stav společnosti Internet Mall a.s. a navrhnout doporučení pro dlouhodobý vývoj společnosti. V práci …víceAbstract:
This bachelor thesis is directed to the field of ecommerce, which has been growing significantly in the Czech Republic for several years in a row, specifically focused on the company Internet Mall a.s., one of the largest and most famous Czech Internet companies. The aim of the thesis is to evaluate the current state of Internet Mall a.s. using strategic analysis methods and to propose recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Petra Štamfestová
- Oponent: Václav Kupec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov -
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Vladimír Kundrát -
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Richard Jelínek -
E-commerce ako prostriedok expanzie na zahraničné trhy
Emma Katarína Halušková -
E-commerce potravin se zaměřením na Rohlík.cz
Michaela Dytrtová