Thu Lan Duongová

Master's thesis

HR marketing České televize na sociálních sítích

HR marketing of Czech Television on social networks
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit návrh strategie komunikace České televize jako zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce je zaměřena na studenty vysokých škol a opírá se o teoretické poznatky z odborné literatury i ze studií z praxe. Teoretická část nejprve popisuje význam budování značky zaměstnavatele, dále jsou charakterizovány jednotlivé sociální sítě a trendy v jejich využití. V rámci praktické části …more
Abstract:
The aim of this thesis was to design a strategy of communication for Czech Television as an employer on social networks. The thesis is focused on university students and based on theoretical knowledge from professional literature and studies from practice. The work first describes the importance of building the employer's brand, then describes the various social networks and trends in their use. Within …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2020
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79582

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod