HR marketing České televize na sociálních sítích – Thu Lan Duongová
Thu Lan Duongová
Master's thesis
HR marketing České televize na sociálních sítích
HR marketing of Czech Television on social networks
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit návrh strategie komunikace České televize jako zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce je zaměřena na studenty vysokých škol a opírá se o teoretické poznatky z odborné literatury i ze studií z praxe. Teoretická část nejprve popisuje význam budování značky zaměstnavatele, dále jsou charakterizovány jednotlivé sociální sítě a trendy v jejich využití. V rámci praktické části …moreAbstract:
The aim of this thesis was to design a strategy of communication for Czech Television as an employer on social networks. The thesis is focused on university students and based on theoretical knowledge from professional literature and studies from practice. The work first describes the importance of building the employer's brand, then describes the various social networks and trends in their use. Within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79582
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Adéla Gruberová -
Personální marketing firmy Possehl Electronics, Czech Republic, s. r. o.
Markéta Řehořová -
Budování značky lokálního zaměstnavatele
Milan Doležal -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Budování značky zaměstnavatele
Aneta Tellingerová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák