Thu Lan Duongová

Diplomová práce

HR marketing České televize na sociálních sítích

HR marketing of Czech Television on social networks
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit návrh strategie komunikace České televize jako zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce je zaměřena na studenty vysokých škol a opírá se o teoretické poznatky z odborné literatury i ze studií z praxe. Teoretická část nejprve popisuje význam budování značky zaměstnavatele, dále jsou charakterizovány jednotlivé sociální sítě a trendy v jejich využití. V rámci praktické části …více
Abstract:
The aim of this thesis was to design a strategy of communication for Czech Television as an employer on social networks. The thesis is focused on university students and based on theoretical knowledge from professional literature and studies from practice. The work first describes the importance of building the employer's brand, then describes the various social networks and trends in their use. Within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79582

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod