HR marketing České televize na sociálních sítích – Thu Lan Duongová
Thu Lan Duongová
Diplomová práce
HR marketing České televize na sociálních sítích
HR marketing of Czech Television on social networks
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit návrh strategie komunikace České televize jako zaměstnavatele na sociálních sítích. Práce je zaměřena na studenty vysokých škol a opírá se o teoretické poznatky z odborné literatury i ze studií z praxe. Teoretická část nejprve popisuje význam budování značky zaměstnavatele, dále jsou charakterizovány jednotlivé sociální sítě a trendy v jejich využití. V rámci praktické části …víceAbstract:
The aim of this thesis was to design a strategy of communication for Czech Television as an employer on social networks. The thesis is focused on university students and based on theoretical knowledge from professional literature and studies from practice. The work first describes the importance of building the employer's brand, then describes the various social networks and trends in their use. Within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Adéla Gruberová -
Personální marketing firmy Possehl Electronics, Czech Republic, s. r. o.
Markéta Řehořová -
Budování značky lokálního zaměstnavatele
Milan Doležal -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Budování značky zaměstnavatele
Aneta Tellingerová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák