Bc. Petra Kotíková

Diplomová práce

Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy

Brand building for local markets in international company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje budování značky pro lokální v nadnárodní FMCG společnosti, zkoumá jednotlivé typy přístupů k budování značky - globální, lokální a kombinovaný (tzv. glokalizovaný). Uvádí příklady reálných značek z FMCG prostředí a zkoumá procesy, které jsou využívány v rámci budování těchto značek. Cílem práce je navrhnout optimalizovaný model budování značky pro lokální trhy v nadnárodní …více
Abstract:
The thesis focuses on brand building for local markets in international FMCG company, analyzes brand building approaches that are used by international companies - global, local and combined (glocalized). The thesis presents examples of three real FMCG brands and analyzes their brand building processes. The thesis aim is to design an approach that would be suitable for both international FMCG companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní