Analýza spotřebitelských postojů k investici do zimního stadionu – Tomáš Otevřel
Tomáš Otevřel
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelských postojů k investici do zimního stadionu
Analysis of Consumer Attitudes to the Investment of Ice Hockey Stadium
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelských postojů k investici do zimního stadionu. Cílem bakalářské práce je analyzovat postoj návštěvníků olomouckého hokeje k investici do zimního stadionu. Mezi vedlejší cíle práce patří vytvořit návrhy a doporučení na změny, které by vedly ke zvýšení spokojenosti návštěvníků. Data kvantitativního výzkumu byla získána pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of consumer attitudes to investing in ice rink. The aim of this thesis is to analyze the attitude of visitors to Olomouc hockey to invest in the ice rink. The secondary goal of the thesis is to create suggestions and recommendations for changes that would increase visitor satisfaction. Quantitative research data were obtained using a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza spotřebitelského chování na trhu extraligy ledního hokeje
Martin Svěch -
Role profesionálního hráče hokeje v prevenci rizikových projevů fanoušků
Lenka Grätzová