Matej Sršeň

Bakalářská práce

Customer Experience

Customer Experience
Abstract:
This Bachelor thesis aims to contribute to the understanding of creat-ing a positive customer experience, through the application of theoret-ical basis for the analysis and comparison of the experience provided by selected companies. The theoretical framework deals with under-standing of this topic, set in the environment of modern and digital marketing. The main focus is on theory applicable to the …více
Abstract:
Bakalárska práca má za cieľ prispieť k porozumeniu vytvárania pozitívneho zákazníckeho zážitku, pomocou aplikácie teoretických východísk na analýzu a komparáciu poskytovaného zážitku vybranými podnikmi. Teoretická časť sa venuje poznatkom na túto tému, zasadeným do prostredia moderného a digitálneho marketingu. Zameranie je na teóriu, použiteľnú k analyzovaniu faktorov pôsobiacich na online zákaznícku …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma