Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky – Bc. Lucie Oščádalová
Bc. Lucie Oščádalová
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii o merchandisingu, nákupní atmosféře a nákupním chování spotřebitele. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad v hlavní jednotce a následně jí komparovat s konkurencí. Hlavní jednotkou byla zvolena Květinka – Jiřina Oščádalová, se kterou budou porovnávány jednotky Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …moreAbstract:
The bachelor thesis contains the theory of merchandising, shopping atmosphere and behavior of consumer. The aim of this thesis is analyze the purchasing atmosphere and application of merchandising principles in the main unit and then compare it with the competition. The main unit is Květinka - Jiřina Oščádalová, which will be compare with Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/detm9/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OŠČÁDALOVÁ, Lucie. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hccllx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková