Bc. Lucie Oščádalová

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii o merchandisingu, nákupní atmosféře a nákupním chování spotřebitele. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad v hlavní jednotce a následně jí komparovat s konkurencí. Hlavní jednotkou byla zvolena Květinka – Jiřina Oščádalová, se kterou budou porovnávány jednotky Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …more
Abstract:
The bachelor thesis contains the theory of merchandising, shopping atmosphere and behavior of consumer. The aim of this thesis is analyze the purchasing atmosphere and application of merchandising principles in the main unit and then compare it with the competition. The main unit is Květinka - Jiřina Oščádalová, which will be compare with Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích