Bc. Lucie Oščádalová

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky

Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje teorii o merchandisingu, nákupní atmosféře a nákupním chování spotřebitele. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad v hlavní jednotce a následně jí komparovat s konkurencí. Hlavní jednotkou byla zvolena Květinka – Jiřina Oščádalová, se kterou budou porovnávány jednotky Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …viac
Abstract:
The bachelor thesis contains the theory of merchandising, shopping atmosphere and behavior of consumer. The aim of this thesis is analyze the purchasing atmosphere and application of merchandising principles in the main unit and then compare it with the competition. The main unit is Květinka - Jiřina Oščádalová, which will be compare with Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích