Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky – Bc. Lucie Oščádalová
Bc. Lucie Oščádalová
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje teorii o merchandisingu, nákupní atmosféře a nákupním chování spotřebitele. Cílem této práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad v hlavní jednotce a následně jí komparovat s konkurencí. Hlavní jednotkou byla zvolena Květinka – Jiřina Oščádalová, se kterou budou porovnávány jednotky Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …viacAbstract:
The bachelor thesis contains the theory of merchandising, shopping atmosphere and behavior of consumer. The aim of this thesis is analyze the purchasing atmosphere and application of merchandising principles in the main unit and then compare it with the competition. The main unit is Květinka - Jiřina Oščádalová, which will be compare with Trendy florist, Květinka Orchidea, Květinové studio Daniela …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/detm9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková