Petr Bláha

Bachelor's thesis

Franchising jako metoda vstupu na trh

Franchising as the entry mode to the market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje základy franchisingu, postavení franchisingu ve světě a v České republice a jeho obecné výhody a nevýhody pro MSP. Praktická část porovnává výhody a nevýhody franchisingu na reálných firmách z oblasti cestovního ruchu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with franchising as a form of entry to the market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains basics of franchising, its situation in the world and in the Czech Republic and advantages and disadvantages of franchising for small and medium enterprises (SMEs) in general. The practical part of the thesis compares advantages …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
  • Vedúci: Lenka Turnerová
  • Oponent: Miroslav Hudeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23099