Ing. Denisa Malá

Bachelor's thesis

Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)

Importance and forming of Image (for example Douwe Egberts company)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá image. Je zde vysvětleno, co znamená image firmy i značky, jak se image vytváří a udržuje. Popisuje, jak je spotřebitel ovlivněn image firmy či výrobku. Image firmy je podoba, idea a celkový dojem na veřejnost, kterým firma působí na své zákazníky. Image firmy nebo značky může mít zápornou i kladnou podobu. Pro lepší pochopení image, je zde význam vysvětlen a analyzován …more
Abstract:
The bachelor works deals with image. It is explained what image of a company or brands means. Below it is explained how image influences customers behavior. There are many methods how we can create image and how we can maintain it. Image of company is a form, idea and total impression on public by which the company can apply to customers. The company or brand can have a positive or negative image. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2008
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní