Miskoncepce žáků střední školy o funkční anatomii člověka – Bc. Jana PROCHÁZKOVÁ
Bc. Jana PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Miskoncepce žáků střední školy o funkční anatomii člověka
Secondary school students' misconceptions about organization and function of human body
Anotace:
V předložené diplomové práci byly pomocí dotazníkového šetření zjišťovány miskoncepce v učivu biologie člověka ve třetích a čtvrtých ročnících čtyřletých gymnáziích. Dotazník vyplnilo celkem 92 žáků, kteří měli již tematický celek biologii člověka probraný. Dotazník byl zaměřen především na oběhovou, vylučovací a dýchací soustavu. Po vyhodnocení dotazníku byly identifikovány konkrétní miskoncepce především …víceAbstract:
In the diploma thesis, misconceptions in the curriculum of human biology in the third and fourth grades of four-year grammar schools were ascertained by means of a questionnaire survey. The questionnaire was filled in by 92 pupils who had already gone through the thematic unit of human biology. The questionnaire was focused particularly on the circulatory, excretory and respiratory systems. After evaluating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Rokos, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Jana. Miskoncepce žáků střední školy o funkční anatomii člověka. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro SŠ - Učitelství tělesné výchovy pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vztahy biologie a matematiky ve výuce biologie na středních školách
Daniela JANATOVÁ -
Tvorba studijních opor vybraných témat molekulární biologie a genetiky
Tamara Mifková -
Parazitologie ve výuce biologie na vyšším stupni vybraných gymnázií v Královéhradeckém kraji
Kateřina Stehlíková -
Interakce reálného a virtuálního prostředí v experimentální výuce biologie
Veronika Havlíčková -
Hodnocení žáků biologie v distanční formě výuk
Jan VALENTA -
Tematický celek Šelmy ve výuce biologie na SŠ
Zuzana REISEROVÁ -
Příprava studentů středních škol na výuku biologie a německého jazyka
Kristýna BULAVOVÁ -
Připravenost středoškolských studentů na vysokoškolskou modulární výuku buněčné a molekulární biologie a genetiky
Aneta PILÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva