Ing. Ivana Knežević
Diplomová práce
Green marketing
Green marketing
Abstract:
The aim of this thesis is to examine connection between green marketing and ecotourism development, concretely in the case of Bosnia and Herzegovina. Moreover, this thesis investigates the ecotourism sector in Bosnia and Herzegovina and green marketing techniques which can be used to unlock full ecotourism potential of Bosnia and Herzegovina, with the purpose to make suggestions for the future development …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/saivz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Development of environmental friendly and sustainable tourism in Nigeria
Dennis Uche Onuoha -
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
Qian Zhang -
Ecotourism for Sustainable Development: A case of the Caribbean Region
Petr Vejvoda -
ENTREPRENEURIAL SOLUTIONS TO ENVIRONMENTAL CHALLENGES: THE ROLE OF GREEN ENTREPRENEURS IN PROMOTING SUSTAINABLE PRACTICES
Matin Shahverdiyev -
Analysis of sustainability of production processes and proposal of indicators of sustainable development in forest bioeconomy
Isaac Nyarko -
Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
Vildana Karalić -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE