Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing – Daniele Loi
Daniele Loi
Bachelor's thesis
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Anotácia:
V marketingu jsou emoce mocným nástrojem pro zapojení spotřebitelů a vytváření spojení mezi spotřebitelem a značkou. Emoce lze vyvolat prostřednictvím různých médií, včetně televize, tištěných reklam a digitálních mediálních platforem. Ukázalo se, že používání emocí v marketingu má pozitivní dopad na chování spotřebitelů, včetně zvýšení loajality ke značce a nákupního záměru. Tento výzkum si klade …viacAbstract:
In marketing, emotions are a powerful tool for engaging consumers and creating a connection between the consumer and the brand. Emotions can be evoked through various media, including television, print ads, and digital media platforms. The use of emotions in marketing has been shown to have a positive impact on consumer behavior, including increasing brand loyalty and purchase intent. This research …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/azf4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Interpretation of emotions from text on social media
Vít Tlustoš