Návrh reklamní strategie pro vybranou společnost – Lukáš Beneš
Lukáš Beneš
Diplomová práce
Návrh reklamní strategie pro vybranou společnost
Advertising Strategy Proposal for the Selected Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh reklamní strategie společnosti Itec Czech spol. s r.o., zabývající se prodejem a servisem užitkových vozidel italských značek se speciálními nástavbami pro údržbu městských komunikací a prostor. V práci je představena činnost společnosti Itec Czech spol. s r.o. a její reklamní aktivity v rámci distribuce produktu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První je …víceAbstract:
The subject of this thesis is to design an advertising strategy for ITec Czech Co.,Ltd. which deals with selling and servicing commercial vehicles of Italian brands with special extensions for the maintenance of urban roads and space. The work presents the Itec Company, Ltd. company's operations and its promotional activities in the distribution of the product. The work is divided into two main parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Gabriela Šnirchová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Dramaturgická a komunikační strategie současného českého hudebního dokumentu
Mikuláš Adam