Mgr. Lenka Cásková

Master's thesis

Sebepojetí a percipovaný způsob výchovy v rodině u dětí v mladším školním období s ohledem na zaměřenost školní výuky

Self-concept and the perceived manner of upbringing in a family within children of younger pupilage period with regards to the specialization of school education
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na sebepojetí a percipovaný způsob výchovy v rodině u dětí v mladším školním období s ohledem na zaměřenost školní výuky. Výzkumný vzorek byl tvořen 220 žáky 4. a 5. tříd, které byly rozděleny na sportovní a běžné. Všichni žáci vyplnili Dotazník stylů výchovy pro děti od 8 do 12 let (Čáp, Čechová, Boschek, 2000) a škálu Jaký/á jsem z Dotazníku vnímání sebe sama pro děti …viac
Abstract:
The thesis focuses on the self-concept and the perceived manner of upbringing in a family within children of younger pupilage period with regards to the specialization of school education. The research sample was implemented by 220 pupils in classes 4 and 5, which were divided into sports and common classes. All pupils filled in Questionnaire of Styles of Upbringing for Children aged 8 to 12 (Čáp, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta