Analýza predaja automobilov do Fínska – Filip Bartoš
Filip Bartoš
Diplomová práce
Analýza predaja automobilov do Fínska
Analýza predaja automobilov do Fínska
Anotace:
Diplomová práce Analýza prodeje automobilů do Finska se zaměřuje na tvorbu reportingového nástroje, který umožní analýzu vztahu mezi prodávanými vozidly a profitabilitou finské dealerské sítě na oddělení zahraničního prodeje ve společnosti Škoda auto. Cílem práce je vizualizace interních dat společnosti pro zobrazení, automatizaci analýzy faktorů ziskovosti podle best practise datové vizualizace a …víceAbstract:
The diploma thesis Analysis of car sales to Finland focuses on creation of a reporting tool that will enable analysis of the relationship between sold vehicles and the profitability of the Finnish dealer network at the international sales department of the Škoda auto company. The goal of the work is a visualization of the company's internal data for display, the automation of the analysis of profitability …víceAbstract:
Diplomová práca Analýza predaja automobilov do Fínska sa zameriava na tvorbu reportingového nástroja, ktorý umožní analýzu vzťahu medzi predávanými vozidlami a profitabilitou fínskej dealerskej siete na oddelení zahraničného predaja v spoločnosti Škoda auto. Cieľom práce je vizualizácia interných dát spoločnosti pre zobrazenie, automatizáciu analýzy faktorov ziskovosti podľa best practise dátovej vizualizácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Markéta Smolníková
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané analytické metody používané v competitive intelligence
Jan Kryndler -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Využití Competitive Intelligence a jeho nástrojů při analýze veřejně obchodovatelných společností a jejich akcií
Martin Řehka -
Využitie sociálnych sietí pre Competitive Intelligence v oblasti fitness centier
Nicole Gross -
Competitive intelligence
Martin Kouba -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Analýza trhu s mobilními aplikacemi s využitím Competitive Intelligence a jeho nástrojů
Hoang Nam Dao -
Analýza Competitive Intelligence v středně velkém podniku
Karel Protivínský