Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region – Bc. Jan Divoký
Bc. Jan Divoký
Master's thesis
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Marketingový výzkum veřejného mínění na využívání veřejné zeleně v Jihočeském Kraji
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v Jihočeském kraji. Cílem práce je zjistit na reprezentativním vzorku veřejnosti názory na využívání krajiny. Dotazník obsahuje mnoho otázek z různých oblastí, jako jsou: zeleně, dlouhodobě udržitelná energie, lesnictví, lov, rybaření nebo chráněné oblasti a národní parky. Každá z oblastí obsahovala několik otázek na zjištění názoru respondenta …viacAbstract:
This thesis deals with a marketing thesis in South Bohemian Region. The goal is to find out on a representative sample public view on land use. The questionnaire has many questions from a field like: green areas, sustainable energy, forestry, hunting, fishing or protected areas and national parks. Each field has couple of questions on opinion of the respondent. The theoretical part contains basic information …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVOKÝ, Jan. \textit{Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region} Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdieie/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyMaster programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions