Gender Differences in Response to Sales Promotion – Maryna Solilyak
Maryna Solilyak
Diplomová práce
Gender Differences in Response to Sales Promotion
Rozdíly mezi pohlavími jako reakce na prodejní pobídky
Anotace:
V dnesní dobe, kdy je v regálech obchodu stale více a více podobnych produktu stejného typu, se nákupní rozhodování pro spotřebitele komplikují. Napříč tomuto se výrobco domnívají, že jedním z nejefektivnějších způsobů jak své výrobky odlišit od konkurence, jsou prodejní pobídky (napřiklad slevové akce, ochutnávky, dárky ke koupi, apod). Každý spotřebitel je avšak jiný a proto také každý na pobídky …víceAbstract:
Today, more and more similar products in one product line appear on store shelves, and buying decisions have become more complicated for the consumer. Despite this, producers have a clear vision that one of the most effective tools that can be used to distinguish their products is sales promotion. Nevertheless, every customer is unique, and the responses to sales promotion tools differ as well. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 1. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi machiavelismem a vybranými osobnostními dimenzemi prosociálního chování
Jaroslav BĚLOHLÁVEK -
Vztah mezi locus of control, rizikovým chováním a vybranými osobnostními charakteristikami žáků 8. a 9. tříd v Moravskoslezském kraji
Kateřina LAŠTŮVKOVÁ -
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
Alexia Tara Jones -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková