Maryna Solilyak

Diplomová práce

Gender Differences in Response to Sales Promotion

Rozdíly mezi pohlavími jako reakce na prodejní pobídky
Anotace:
V dnesní dobe, kdy je v regálech obchodu stale více a více podobnych produktu stejného typu, se nákupní rozhodování pro spotřebitele komplikují. Napříč tomuto se výrobco domnívají, že jedním z nejefektivnějších způsobů jak své výrobky odlišit od konkurence, jsou prodejní pobídky (napřiklad slevové akce, ochutnávky, dárky ke koupi, apod). Každý spotřebitel je avšak jiný a proto také každý na pobídky …více
Abstract:
Today, more and more similar products in one product line appear on store shelves, and buying decisions have become more complicated for the consumer. Despite this, producers have a clear vision that one of the most effective tools that can be used to distinguish their products is sales promotion. Nevertheless, every customer is unique, and the responses to sales promotion tools differ as well. The …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 1. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52868