Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře" – Mgr. Tomáš VYŠOHLÍD
Mgr. Tomáš VYŠOHLÍD
Diplomová práce
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Non-traditional forms of marketing communication in banking field - analysis of the campaign ``Don{\crq}t feed the banker"
Anotace:
Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů.Abstract:
In my thesis I will concentrate on description and analysis of non-traditional forms of marketing communication in banking field. In particular I will analyse the campaign: Don{\crq}t feed the banker carried out by mBank. First of all, I will describe the origin of storyboard, next I will show the development of the campaign and finally I will concentrate on the actual realization of the project. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Identifikátor:
10644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYŠOHLÍD, Tomáš. \textit{Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně ''Nekrmte bankéře''}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdv4qo/.
Jak správně citovat práci
VYŠOHLÍD, Tomáš. Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře". Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Pavel Hassman -
Marketingová komunikace vybrané domácí školy
Magdaléna Hanzlíková -
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Zuzana Nosková -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová