Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti – Ing. Veronika Hrozová Kotoučová
Ing. Veronika Hrozová Kotoučová
Bakalářská práce
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
Promotional video as marketing communication tool for golf company
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se zabýváme tvorbou propagačního videa golfového hřiště Kotlina. Sledujeme specifické rysy přípravy a realizace tohoto projektu a upozorňujeme na možná rizika tvorby. V práci se zaměřujeme na teoretické marketingové souvislosti, ale také na konkrétní postupy při dramaturgii, realizaci, post-produkci a distribuci propagačního videa.Abstract:
The presented thesis deals with creating a promotional video of Golf resort Kotlina. We are tracing specific features of this project type and implementation and highlight the potential risk of creation. We are focus not only on theoretical marketing connections, but also on specific procedures for dramaturgy, implementation, post-production and distribution of promotional videos.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e1wd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HROZOVÁ KOTOUČOVÁ, Veronika. \textit{Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdw214/. [cit. 2024-04-23].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Barbora Dokulilová -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Prezentace jako nástroj komunikace
Barbora Váňová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Dominika Hloušková -
Dramaturgie a produkce divadelního festivalu
Gabriela Gregorová