Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže – Tomáš PEŠEK
Tomáš PEŠEK
Bakalářská práce
Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže
Dysfunctional family, its patterns and attitudes to asocietality of children and youth
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zejména charakterizovat poruchy rodiny, které negativně ovlivňují vývoj dítěte. V teoretické části se práce věnuje rodině, jejím funkcím a funkčnosti, podrobněji charakterizuje dysfunkční rodinu, její poruchy a typologii. Zabývá se také vzory rodičů ve výchově a postoji k projevovaným poruchám chování a snaží se nastínit několik možností nápravy takového jednání. Praktická …víceAbstract:
The main aim of this work is to characterize the disorders of the family, which negatively affect the child development. The theoretical part deals with the family, its features and functionality, detailed characterization of the dysfunctional family, its faults and typology. It also deals with patterns of parents in education, their attitudes to behavioural disorders and tries to outline some possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 26. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠEK, Tomáš. Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Média jako vzor chování a jednání mládeže
Václav Vachovec -
Jak generovat náboženství: od modelování k zjednávání systémových vzorů náboženského myšlení a chování
Tomáš Hampejs -
Asociální rodinné prostředí jako vzor pro chování dětí a mladistvých
Kateřina TRUHLÁŘOVÁ -
Aristotelův fronimos jako elita a normativní vzor
Roman HLOCH -
Vyhledávání vzorů chování inteligentního domu
Antonín KLEKA -
Vzory chování ukryté v provozních datech
Markéta Malá