Pavla Maršíková
Master's thesis
Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Marketing of the Monument of the battle 1866 Chlum
Abstract:
Cílem této práce bylo analyzovat dosavadní fungování Muzea války, jeho služby a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a zjištěných informací o dosavadním fungování a propagaci navrhnout zlepšení a doporučení v oblasti marketingu. V teoretické části práce jsem se věnovala základním východiskům týkajících se arts marketingu, jednotlivým nástrojům marketingového …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis was to analyse the existing operation of the War Museum, its services and particular instruments of marketing mix. Based on the results of the survey and collected information about actual functioning and propagation then suggest improvements and recommendations in the field of marketing. In the theoretical part I focused on basic principles of the arts marketing and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40386
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Josef Šrámek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Kulturní turismus na zámcích na řece Orlici a jejich marketingový mix
Alžběta Kudelková -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Barbora Kašparová -
Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti
Ivan Vursta -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova