Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu – Pavla Maršíková
Pavla Maršíková
Diplomová práce
Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Marketing of the Monument of the battle 1866 Chlum
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat dosavadní fungování Muzea války, jeho služby a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a zjištěných informací o dosavadním fungování a propagaci navrhnout zlepšení a doporučení v oblasti marketingu. V teoretické části práce jsem se věnovala základním východiskům týkajících se arts marketingu, jednotlivým nástrojům marketingového …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis was to analyse the existing operation of the War Museum, its services and particular instruments of marketing mix. Based on the results of the survey and collected information about actual functioning and propagation then suggest improvements and recommendations in the field of marketing. In the theoretical part I focused on basic principles of the arts marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Josef Šrámek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Kulturní turismus na zámcích na řece Orlici a jejich marketingový mix
Alžběta Kudelková -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Barbora Kašparová -
Zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti
Ivan Vursta -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova