Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí – Marieta Kajabová
Marieta Kajabová
Bakalářská práce
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
The Daily Deal phenomenon and its position on the Czech and foreign markets
Anotace:
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou …víceAbstract:
We are at the beginning of the 21st century and thanks to new technologies the behavior of consumers is changing completely which goes hand in hand with a change of marketing strategies. Thanks to the internet and social networks we are starting to get a whole new perspective on a business model that basically works since 1887 and is that succesfull that we can call it a phenomenon: Daily Deal websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jan Husták
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39278
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Ondřej Holoubek -
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený -
Problematika slevových portálů a jejich spolupráce s poskytovateli
Tereza Čeladníková -
Servery hromadného nakupování
Michal Kopřiva -
Analýza trhu slevových serverů
Jana Řeháková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai